maanantai 12. lokakuuta 2009

Kirjani hyllyssä

Syyskuussa blogeissa kiersi kirjani-haaste. Tiesin heti osallistuvani tähän, mutta aina se jäi. Nyt siis:

Raamattuja ja virsikirjoja, myös vanhemmilleni ostamani suurikirjaiminen Raamattu,



Naisen lakikirjaa ja muuta tietoa,


pieni osa käsityökirjastoani,



hengellisiä romaaneja,



niksi- ja taitokirjoja,




parjattuja Kirjavalioita, joissa kuitenkin monia helmiä,




runoja,



pohjalaista Antti Tuuria,




Päätaloa Isäni ja Mieheni kirjastoista,




tässä osa sekaista Lundia-hyllystöäni (suoraan 70-luvulta) keskeneräisine käsityöprojekteineen.







6 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Kiva oli tutustua sinunkin kirjahyllyyn! Löytyi muutamia tuttujakin kirjoja! ;)

"Ibiza" kirjoitti...

Meidän kirjahylly on sekasempi ja ehkä suurempikin. Lundiaa alettiin ostamaan joskus -80 luvulla ja vanhat hyllyt meni lapsille, ku meidän piti ostaa uusia isompia hyllyjä kirjoja varten. Tosin tytär on vaihtanu niitä uusiksi ja on kohta samanlainen hylly, ku meilläkin.
Kirjat ja lukeminen on hyvä pääoma tässä elämässä.

intsu kirjoitti...

Mä en kuule millään pääse taaskaan Tikkuajiin,kun mulle tulee illaksi viideltä pieni pojanpoika hoitoon! Mun koneongelma alkaa ratketa. Minä sain aamupäivällä kuvat läppärille,mutta ne olisi tullut turhan isona blogiin,niin en laittanut. Poika tuli ja vanhasta koneesta otti kovalevyn ja sai otettua pois valokuvat ja kuule valtavan paljon yrityksen tiedostoja.Isäntä tuli töistä ja lähti hakemaan Seinäjoelta konetta. Yrityksen vuoksi on pakko olla muukin kone kuin tuo läppäri. Niin mulla on nyt jo uusi kone jolla tässä kirjoitan, ei mikään hieno,eikä kallis,mutta tällä pärjää. On uusi Windows ja viruksentorjunnat. Huomenna poika asentaa mulle kuvankäsittelyt. Huh,yrityksen asiat saatiin sitten siirrettyä tähän uudelle koneellekin.

irene kirjoitti...

On sulla mahtava kirijasto ja laatu lukemista. Mä luen kans palijon, mutta kuskaan kirijat melekeen heti kirppikselle myyntihin, kun oon ne lekenu. Sellaaset kirijat, jokkon mulle tärkiöötä, mä säilön kirijahyllyhyn sentakia, jotta luen ne yleensä usiamman kerran. Ostin tänään kirppikseltä 0,50 centillä Niilo Ylivainion elämänkerran, jonkoon lukenu jo kaks kertaa.Luulin saaneheni siitä täyren selvän ja kiikutin sen kirppikselle.Kun näin sen pelastusarmeijan kirppiksellä tänään, en voinu kulukia sen ohi, vaan ostin sen siltä varalta, josko löytääsin sieltä jotakin uutta kolomanella lukukerralla.

Heleena kirjoitti...

Tuttuja kirjoja sinun hyllyssäsi, niinkuin raamattuja ja virsikirjoja ja nuo Päätalot.
Blogissani on sulle jotakin. Käy kurkkaamassa.

Malli45 kirjoitti...

Kiitos kommenteistanne!
Lundia-kirjahyllyni on n 5m leveä vai pitkäkö se on?! Lisäksi sitä on autotallissa kasassa muutama metri.
"Ruuhkahuoneissa" (lapsenlapsen nimitys mumman kaaoshuoneista) on toisessa kaksimetrinen ja toisessa nelimetrinen hyllykkö, mutta se on osittain matalampi ja siinä on kirjojen ja neulelehtien lisäksi lankaa, lankaa ja lankaa...